Sopimusehdot

YLEISET SOPIMUSEHDOT

Sopimusehtojen syntyminen ja soveltaminen

  1. Sivupaja myöhemmin (Palveluntarjoaja) palveluihin tai tuotteisiin sovelletaan tässä sopimusehdossa olevia ehtoja. Oikeus sopimusehtojen muutoksiin varataan. Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää sopimusta kolmannelle osapuolelle ilman Palveluntarjoajan kirjallista lupaa. Sopimus syntyy, kun Asiakas tilaa palvelun ja Palveluntarjoaja vahvistaa tilauksen sähköpostilla. Sopimuskauden pituus on sama kuin laskutuskauden pituus. Sopimus jatkuu automaattisesti laskutuskauden loputtua, mikäli sitä ei ole irtisanottu 14 päivää ennen uuden sopimuskauden alkua.

  2. Palveluntarjoajan tietosuojaseloste.
  3. Käyttämällä tai ostamalla palvelun tai tuotteen hyväksyt Palveluntarjoajan sopimusehdot.

  4. Asiakas voi irtisanoa palvelun Asiakkaan yhdyshenkilön lähettämällä sähköpostiviestillä info@sivupaja.fi sähköpostiosoitteeseen. Sopimuksen irtisanominen tulee tehdä 14 päivää ennen uuden sopimuskauden alkua.

  5. Palveluntarjoaja voi sulkea palvelun mikäli, laskua ei makseta eräpäivään mennessä.

Laskutus, palvelun toimittaminen ja maksaminen

  1. Laskutuskausi alkaa kun, Palveluntarjoaja on lähettänyt sähköpostiviestin Asiakkaalle, jossa kerrotaan Asiakkaan tilaaman palvelun alkaneen. Laskut lähetetään Asiakkaalle sähköpostilla tai muulla erikseen kirjallisesti sovitulla sähköisellä tavalla.

  2. Verkkokaupan maksunvälittäjä on Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4). Paybyway Oy on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta, jolloin tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen Bambora PayFormilla on turvallista. Kauppa syntyy verkkokaupan Asiakkaan ja verkkokaupan (Palveluntarjoaja) välille. Verkkokaupan (Palveluntarjoaja) vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

  3. Bambora maksunvälityspalvelussa PayForm-palvelun kautta Asiakas voi maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla.
  4. Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
    Paybyway Oy: y-tunnus 2486559-4
    Sähköposti: payform@bambora.com
    Puhelin: 029 300 5050, arkisin 9-16
    Osoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Asiakkaan velvoitteet ja oikeudet

  1. Palvelun käyttäminen Suomen lain tai hyvien tapojen vastaisesti on kielletty. Asiakas on velvollinen vastaamaan täysimääräisesti kaikista vahingoista, joita hän on aiheuttanut tämän sopimuksen vastaisella toiminnallaan.

Palveluntarjoajan vastuut ja oikeudet

  1. Palveluntarjoaja ei takaa palvelun tai tuotteen virheettömyyttä, tämä on huomioitu palvelun tai tuotteen hinnassa.

  2. Palveluntarjoaja ei korvaa Asiakkaalle tapahtuneita välillisiä tai epäsuoria vahinkoja.

  3. Palveluntarjoaja ei korvaa Asiakkaan tai kolmannen osapuolen vastuulla olevista seikoista johtuvia vahinkoja.

  4. Palveluntarjoaja vastuu on rajoitettu Asiakkaan sopimuksen mukaisesti maksamaan määrään viimeisen 6 kk ajalta ja kaikissa tapauksissa aina enintään 500 euroon.

  5. Palveluntarjoajalla on oikeus keskeyttää palvelun tuottaminen tilapäisesti, esimerkiksi päivitys-, korjaus- tai huoltotöiden vuoksi.

  6. Palvelussa katsotaan olevan virhe, mikäli se haittaa palvelun käyttöä oleellisesti. Palveluntarjoaja ei kuitenkaan vastaa virheistä, jotka johtuvat kolmansien osapuolien ohjelmistoista tai niiden virheistä. Palvelu voidaan keskeyttää korjauksen ajaksi. Reklamaatio virheistä tulee lähettää sähköpostilla seitsemän päivän sisällä virheen havaitsemisesta.

  7. Palveluntarjoaja ei ole vastuussa kolmansien osapuolien verkoissa tai ohjelmistoissa esiintyvistä häiriöistä tai virheistä eikä myöskään palveluun kohdistuvista hyökkäyksistä, tietomurroista tai viruksista.

TAKUU

  1. Takuuaika on 2 kk palvelun tai ohjelmistotuotteen toimituksen hyväksymisestä, jona aikana Sivupaja pyrkii korjaamaan havaitut virheet veloituksetta ja antamaan veloituksetta opastusta ja tukea palvelun tai ohjelmistotuotteen käytössä.

RIITOJEN RATKAISEMINEN

  1. Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti osapuolten välisin neuvotteluin.

  2. Mikäli neuvottelut eivät johda tyydyttävään ratkaisuun, ratkaistaan erimielisyydet Turun käräjäoikeudessa.